Λοιπόν όντως βρήκα ένα triac στη γραμμή (που όντως έμοιαζε με transistor). Το μέτρησα και το βρήκα ok. Για να είμαι σίγουρος το έκανα "τράμπα" με άλλο του ίδιου τύπου που που πήρα από άλλο σημείο της πλακέτας, το οποίο και αυτό κατά τις μετρήσεις έδειχνε σωστό. Δυστυχώς το σύμπτωμα παραμένει. Αμέσως μόλις ενεργοποιείται το μπλόκο του καπακιού, γυρνά το μοτέρ μερικές μοίρες, και αμέσως ξεκινά η αντλία εξόδου, η οποία λειτουργεί συνεχόμενα. Απ' ότι είδα από την πλακέτα, το gate του triac λαμβάνει σήμα απ' ευθείας από τον προσέσσορα της πλακέτας. Να υποθέσω ότι εδώ τελειώνουν όλα, οτι μιλάμε δηλαδή για πλακέτα, με ότι αυτό συνεπάγεται, ή υπάρχει κάποιος τρόπος (π.χ. κάποιο reset ενδεχομένως) που θα αναπτερώσει το ηθικό μου ???
Υ.Γ. Εάν θέλετε φωτογραφίες, πείτε μου να ανεβάσω ...