H αντλια αρχησε να δουλευει μολις κλειδωσε το μπλοκο της πορτας?Αν ναι τοτε εχεις προβλημα στο triac της αντλιας.Το μοτερ σωστα γυρησε για μερικες μοιρες,ετσι πρεπει ,ισα ισα για feedback.
H αντλια αρχησε να δουλευει μολις κλειδωσε το μπλοκο της πορτας?Αν ναι τοτε εχεις προβλημα στο triac της αντλιας.Το μοτερ σωστα γυρησε για μερικες μοιρες,ετσι πρεπει ,ισα ισα για feedback.
Ναι, η αντλία ξεκίνησε μετά το κλείδωμα του μπλόκου. Όσο για την αντλία, είσαι σίγουρος ότι τροφοδοτείται και αυτή από TRIAC ??? Σε καμία περίπτωση δεν σε αμφισβητώ, αλλά απ' ότι θυμάμαι στην πλακέτα είδα μόνο ένα, και αυτό ήταν του μοτέρ του κάδου. Σε κάθε περίπτωση, θα το κοιτάξω και αύριο (για να μη λέω και πράγματα που δεν υφίστανται), και θα ξαναγράψω ...
ακολουθησε τα καλωδια της αντλιας και δες που καταληγουν στην πλακετα.οπτικα τα triac αυτα ειναι σαν τραζιστορ
Λοιπόν όντως βρήκα ένα triac στη γραμμή (που όντως έμοιαζε με transistor). Το μέτρησα και το βρήκα ok. Για να είμαι σίγουρος το έκανα "τράμπα" με άλλο του ίδιου τύπου που που πήρα από άλλο σημείο της πλακέτας, το οποίο και αυτό κατά τις μετρήσεις έδειχνε σωστό. Δυστυχώς το σύμπτωμα παραμένει. Αμέσως μόλις ενεργοποιείται το μπλόκο του καπακιού, γυρνά το μοτέρ μερικές μοίρες, και αμέσως ξεκινά η αντλία εξόδου, η οποία λειτουργεί συνεχόμενα. Απ' ότι είδα από την πλακέτα, το gate του triac λαμβάνει σήμα απ' ευθείας από τον προσέσσορα της πλακέτας. Να υποθέσω ότι εδώ τελειώνουν όλα, οτι μιλάμε δηλαδή για πλακέτα, με ότι αυτό συνεπάγεται, ή υπάρχει κάποιος τρόπος (π.χ. κάποιο reset ενδεχομένως) που θα αναπτερώσει το ηθικό μου ???
Υ.Γ. Εάν θέλετε φωτογραφίες, πείτε μου να ανεβάσω ...
Μετρα ολα τα εξαρτηματα του πλυντηριου για σηγουρια και μετα κατεληξε στην πλακετα.
Αντλια-150-180ohm
βαλβιδα-3,5-4kohm
αντισταση-20-35ohm