Παράθεση Αρχικό μήνυμα από angel_grig Εμφάνιση μηνυμάτων
Eαν δεν βρεις λυση,δοκιμασε αυτο που εκανα εγω εδω
πλακα κανεις??

αυτο δεν ειναι τηλεοραση ειναι ο φραγκεσταιν της κινας.
ασε που δεν γινετε ...αυτο το πραμα του εχεις για main δεν εχει σχεση με την t-con της philips.