Πριν έκανε κύκλωμα το 1-2, 3-4,5-6... που αν δεν κάνω
λάθος είναι και το σωστό....
Σωστα μετρας.Πανω στην ψυκτροθηκη εχει ασφαλεια,εκεινο το μεταλικο τετραγωνακι,μαλον την εκαψε
Πριν έκανε κύκλωμα το 1-2, 3-4,5-6... που αν δεν κάνω
λάθος είναι και το σωστό....
Σωστα μετρας.Πανω στην ψυκτροθηκη εχει ασφαλεια,εκεινο το μεταλικο τετραγωνακι,μαλον την εκαψε
Καλημέρα φίλε tipos !
Αυτό καταλαβαίνω και εγώ . Aλλάζει ;;; Που το βρίσκω ;;;
Επίσης ξέρει κάποιος φίλος να μου προτείνει :
1. Κατάστημα για να στείλω το μοτέρ για έλεγχο ή περιέλιξη αν χρειαστεί και το το κόστος περίπου αυτής ;
2. Κατάστημα για να αγοράσω μοτέρ σε καλή τιμή ;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spirosk : 08-04-16 στις 09:28
Αυτη η ασφαλεια κανονικα δεν αλαζει,αν βρεις σε καταστημα ηλεκτρονικων και την βαλεις με κολυτηρη θα καει.Ενας τροπος να μετρησεις τον ροτορα ειναι 1 με γειωσηκαι 2 βαζεις το πολυμετρο σε μικρη κλημακα και μετρας στον συλεκτη ωμικη αντισταση πανω στις επαφες του διπλανη με διπλανη , θα πρεπει να εχουν παντα την ιδια αντησταση,περιπου 1,5ΩΜ αν θημαμαι καλα.Θεσσαλονικη περιεληξεις πομπινας -Ο ΡΟΤΟΡ- ζεφυρων 3,Αποστολος Παπαδημητριου.Κστος 50 euro συν πλην.Μοτερ αν βρεις σε κανα τεχνικο μεταχιρησμενο γιατι καινουργιο θα την ακουσεις stereoΤο μεταχηρισμενο ειναι η πιο προσητη λυση.Πολυ φοβαμαι ομως οτι οι πολλες δοκιμες σου δημιουργησαν προβλημα και στην πλακετα
Καλησπέρα Σάκη ...
Αρα άμα κάηκε η ασφάλεια και δεν αλλάζει τότε το μοτέρ είνα για πέταγμα, έτσι δεν είναι;
Τι νόημα έχει να ψάχνω για ρότορες περιελήξεις κλπ....
Η πλακέτα "φαίνεται" να ολοκληρώνει τον κύκλο των προγραμμάτων και οπτικά ΔΕΝ έχει σκασμένα πράματα.
Αυτός που λες άμα του στείλω το μοτέρ δε θα μπορέσει να μας πει αν γίνετε ή όχι ;;;;
Υπαρχει και η λυση να κανεις περιελεξη και να παρεις καινουργια ψυκτροθηκη κομπλε απο τη BOSCH.Σε καποια μοντελα δινει ολο το πισω καπακι του μοτερ Ο rotor δεν θα σου πει αν ειναι καλο το μοτερ γιατι θα του στειλεις μονο τη πομπινα.Ο στατης του μοτερ καιγεται πολυ σπανια και ειναι ορατο και με το ματι.Οι πομπηνες καιγονται πολυ πιο συχνα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 08-04-16 στις 21:51
Τα στοιχεία είναι 15ΑΜ213Α και είναι πρεσαριστό ....
Βραχυκύκλωσα τα δύο άκρα του θερμικού και τώρα κάνει κύκλωμα 3-4 (τα καρβουνάκια δηλαδή ενώ πριν ΔΕΝ έκανε).
Αμα το βάλω πάνω έτσι για δοκιμή (αφού καθάρισα καρβουνόσκονη επαφές κλπ.... ) θα κάνω βλακεία λέτε ;;;;;;;;;
Χωρίς ιμάντα κάδου , ίσα-ίσα για να δω αν θα κάνει την αρχή για το στύψιμο π.χ. 20-30" ....
Ουσιαστικά χωρίς θερμοασφάλεια.... έτσι κι αλλιώς αυτή δουλεύει στην υπερθέρμανση .. σωστά ;;;;
Kαλο ειναι να το δοκιμασεις εκτος πλυντηριου αν και δεν ειναι σωστο να την ακυρωσεις.Στην κλεμα του μοτερ εχει νουμερα,κανεις μια γεφυρα στις επαφες3-4 και δινεις 220v στο 2-5.ΠΡΟΣΟΧΗ το μοτερ θα ξεκινησει αποτομα και θα τρανταχτει πολυ,δεν δινεις ρευμα για πολυ ωρα αλλα για λιγα δευτερολεπτα.Αν μετα το αποτομο ξεκινημα δουλευει καλα ο.κ. αν πεσει η ασφαλεια η αν σπυνθηρηζει πολυ τοτε πομπινα καπουτ
Ασφάλεια είναι ? ή θερμικό? μάλλον το 2ο
http://www.sensata.com/klixon/motor-protector-3mp.htm (και δείχνει να μην είναι κολλητό αλλά με πρεσσαριστά κλιπσάκια?)
Όπως και να έχει προτού πάει οπουδήποτε ας εξετάσει τα ελάχιστα που μπορεί όπως εξηγεί στο #20 (με 1 και 2 ) .... αν έχει συνέχεια το θερμικό κτλ (αν και στο #9 επιβεβαιώνει βραχυκύκλωμα ... τέλος πάντων μια 2η επιβεβαίωση δεν χαλάει τον κόσμο).
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 08-04-16 στις 21:01