.Υπαρχει και η περιπτωση το νεο μοτερ να ταιριαζει αλλα να μην δουλευει καλα λογο βλαβης πλακετας[πχ triac] η οποια προηλθε απο το μπαμ που πιθανος εγηνε απο το παλιο μοτερ
.Υπαρχει και η περιπτωση το νεο μοτερ να ταιριαζει αλλα να μην δουλευει καλα λογο βλαβης πλακετας[πχ triac] η οποια προηλθε απο το μπαμ που πιθανος εγηνε απο το παλιο μοτερ
Η φωτογραφία είναι λίγο θολή αλλά έχω την εντύπωση πως το πηνίο της ταχογεννήτριας δείχνει σα φουσκωμένο και αν έκανε βραχυκύκλωμα με τη γείωση , το πιο πιθανό να επηρέασε την πλακέτα
Επιβεβαίωσε αν θέλεις ή βγάλε πιο καθαρές φωτογραφίες , πιθανό να κάνω λάθος
20160406_182938.jpg
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Καλημέρα παιδιά και ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας !!!
Λοιπόν :
1. Τράμπα από το το ένα μοτέρ στο άλλο ΔΕΝ μπορεί να γίνει καθώς το 2ο (μεταχειρισμένο μοτέρ ΔΕΝ ταιριάζει...) πάει αυτό ....
2. Το αρχικό μοτέρ (φωτο..) του άλλαξα καρβουνάκια γιατί τα παλιά ήταν τερματισμένα .... και το ξαναέβαλα πάνω στο πλυντήριο. Αποτέλεσμα: Κάνει μπάμ και ρίχνει ασφάλεια (και πριν τα ίδια έκανε...)
μετά το τελευταίο "μπαμ" όμως τώρα το μοτέρ στις δύο μεσαίες επαφές της φύσας σύνδεσης ΔΕΝ κάνει κύκλωμα "μπιμ" με το πολύμετρο όπως πριν.... Πριν έκανε κύκλωμα το 1-2, 3-4,5-6... που αν δεν κάνω
λάθος είναι και το σωστό....
Πριν έκανε κύκλωμα το 1-2, 3-4,5-6... που αν δεν κάνω
λάθος είναι και το σωστό....
Σωστα μετρας.Πανω στην ψυκτροθηκη εχει ασφαλεια,εκεινο το μεταλικο τετραγωνακι,μαλον την εκαψε
Καλημέρα φίλε tipos !
Αυτό καταλαβαίνω και εγώ . Aλλάζει ;;; Που το βρίσκω ;;;
Επίσης ξέρει κάποιος φίλος να μου προτείνει :
1. Κατάστημα για να στείλω το μοτέρ για έλεγχο ή περιέλιξη αν χρειαστεί και το το κόστος περίπου αυτής ;
2. Κατάστημα για να αγοράσω μοτέρ σε καλή τιμή ;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spirosk : 08-04-16 στις 10:28
Αυτη η ασφαλεια κανονικα δεν αλαζει,αν βρεις σε καταστημα ηλεκτρονικων και την βαλεις με κολυτηρη θα καει.Ενας τροπος να μετρησεις τον ροτορα ειναι 1 με γειωσηκαι 2 βαζεις το πολυμετρο σε μικρη κλημακα και μετρας στον συλεκτη ωμικη αντισταση πανω στις επαφες του διπλανη με διπλανη , θα πρεπει να εχουν παντα την ιδια αντησταση,περιπου 1,5ΩΜ αν θημαμαι καλα.Θεσσαλονικη περιεληξεις πομπινας -Ο ΡΟΤΟΡ- ζεφυρων 3,Αποστολος Παπαδημητριου.Κστος 50 euro συν πλην.Μοτερ αν βρεις σε κανα τεχνικο μεταχιρησμενο γιατι καινουργιο θα την ακουσεις stereoΤο μεταχηρισμενο ειναι η πιο προσητη λυση.Πολυ φοβαμαι ομως οτι οι πολλες δοκιμες σου δημιουργησαν προβλημα και στην πλακετα
Καλησπέρα Σάκη ...
Αρα άμα κάηκε η ασφάλεια και δεν αλλάζει τότε το μοτέρ είνα για πέταγμα, έτσι δεν είναι;
Τι νόημα έχει να ψάχνω για ρότορες περιελήξεις κλπ....
Η πλακέτα "φαίνεται" να ολοκληρώνει τον κύκλο των προγραμμάτων και οπτικά ΔΕΝ έχει σκασμένα πράματα.
Αυτός που λες άμα του στείλω το μοτέρ δε θα μπορέσει να μας πει αν γίνετε ή όχι ;;;;
Ασφάλεια είναι ? ή θερμικό? μάλλον το 2ο
http://www.sensata.com/klixon/motor-protector-3mp.htm (και δείχνει να μην είναι κολλητό αλλά με πρεσσαριστά κλιπσάκια?)
Όπως και να έχει προτού πάει οπουδήποτε ας εξετάσει τα ελάχιστα που μπορεί όπως εξηγεί στο #20 (με 1 και 2 ) .... αν έχει συνέχεια το θερμικό κτλ (αν και στο #9 επιβεβαιώνει βραχυκύκλωμα ... τέλος πάντων μια 2η επιβεβαίωση δεν χαλάει τον κόσμο).
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 08-04-16 στις 22:01