Θα ανοιξω την μπουτονιερά μπας και φταίει εκει κατι.Δεν ειναι πολύ παλιό καμια 10-12 χρόνια. Αμα έφταιγε το μικρόφωνο δεν θα ηταν τελείως μούγκα? Τωρα ακουγετε πολυ πολυ χαμηλά .
Στάλθηκε από το GT-N5100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα ανοιξω την μπουτονιερά μπας και φταίει εκει κατι.Δεν ειναι πολύ παλιό καμια 10-12 χρόνια. Αμα έφταιγε το μικρόφωνο δεν θα ηταν τελείως μούγκα? Τωρα ακουγετε πολυ πολυ χαμηλά .
Στάλθηκε από το GT-N5100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk