παιδια εχω μια ιδια και για να μην ανοιγω αλλο θεμα ειχε προβλημα στο τροφοδοτικο με καμενη μια αντισταση και τον μεγαλο πυκνωτη και τωρα ανοιγει κανονικα αλλα η εικονα ειναι λιγο χαλια.. καμια ιδεα?
παιδια εχω μια ιδια και για να μην ανοιγω αλλο θεμα ειχε προβλημα στο τροφοδοτικο με καμενη μια αντισταση και τον μεγαλο πυκνωτη και τωρα ανοιγει κανονικα αλλα η εικονα ειναι λιγο χαλια.. καμια ιδεα?