αφου βγαλεις το φιλτρο δες στο βαθος εαν εχει μια φτερωτη.σε περιπτωση που εχει.κλησε τη βρυση και βαλε το πλυντηριο να στυψει και δες αν η φτερωτη γυρναει.αν δεν γυρναει τοτο μαλον θα αλαξεις αντλια