Οι περισσότεροι φούρνοι πλέον έχουν ένα fan πάνω από το θάλαμο / κάτω από τις εστίες όπου ενεργοποιείται αυτόματα μόλις ανέβει η θερμοκρασία του χώρου όπου βρίσκεται και φυσάει τον αέρα προς τα έξω , πάνω από το χερούλι της πόρτας του φούρνου
Βαλε μία χαρτοπετσέτα στη χαραμάδα στο πάνω μέρος του φούρνου , όπως είναι χωρίς να λειτουργεί τίποτε και δες αν φυσάει αέρας
Από το θόρυβο δεν μπορώ να το προσδιορίσω με σιγουριά αν είναι αυτό