Μιας και αντιμετωπιζω ακριβως το ιδιο προβλημα με τον φιλο μας τον κωστα και απο οτι ειδα το παρον post δεν ειχε καποια θετικη καταληξη ειπα να προχωρησω λιγο παρακατω απο τον φιλο μας.
Το προβλημα ειναι ακριβως οπως και του κωστα ,δηλαδη παει να ξεκινησει το μοτερ και μολις τραβηξει λιγο παραπανω ρευμα κοβει.
Εχω αφαιρεσει την σιλικονη και απο τις δυο πλευρες της πλακετας,εχει περαστει σχεδον ολη η πλακετα για ψυχρες αν και δεν εντοπισα καμια .Επισης αφαιρεθηκε το power module το οποιο ειναι ΑΥΤΟ.
Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το power module στο pin15(ITRIP) αναφερει Over current shutdown input μαλλον εδω κατι παιζει.
ITRIP (Over current detection function, Pin 15)
Αn over current detectionfunction by connecting the ITRIP input with themotor current feedback. The ITRIP comparatorthreshold (typ. 0.47V) is referenced to VSS ground.An input noise filter (typ: tITRIPMIN = 530ns) preventsthe driver to detect false over-current events.Over current detection generates a shut down of alloutputs of the gate driver after the shutdownpropagation delay of typically 1000ns.The fault-clear time is set to typical 65us.
Να ρισκαρω αντικατασταση του module? ιδου η απορια....