Παράθεση Αρχικό μήνυμα από JOUN Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφου λες οτι την ριχνει μετα απο λιγο για κυκλοφορητη το κοβω..Ειναι το μονο εξαρτημα στον καυστηρα που δεν δουλευει αμεσως αλλα μετα απο καποια ωρα(οταν ζεσταθουν τα νερα και πιασουν 40 βαθμους)
Για να βεβαιωθεις δες απο που παιρνει ταση ο κυκλοφορητης μεσα στον πινακα του καυστηρα και αφαιρεσε το καλωδιο της φασης(ειναι χρωματος καφε η μαυρο).
Μετα δωσε ταση στον καυστηρα και δες αν ριχνει παλι ασφαλεια..Μην το αφησεις ετσι πολυ ωρα γιατι θα σου πεταξει το θερμικο και θα νομιζεις οτι χαλασε..
....δεν είχα προσέξει αυτή την λεπτομέρεια....!... πρώτη πιθανότητα ο κυκλοφορητής!...