Καλησπέρα. Το φερνω στην επιφανεια καθως καταφερα να επισκευάσω 2 ιδιου τυπου τα οποία πήγαν στους ιδιοκτήτες τους. Σήμερα αγόρασα ένα για εμένα το οποίο καλεί κανονικά αφού άλλαξα την θέση του κλειδιού, δέχεται τηλεφώνημα, αλλά δεν κουδουνίζει. Από κάτω έχει 4 ελάσματα και ένα μεταλικό με 2 επαφές. Λογικά είναι για την ένταση. Γνωρίζει κάποιος που κατέχει τέτοιο τηλέφωνο σε ποια ελάσματα είναι ο ποιο δυνατός ήχος; Είναι το δίδραχμο. Αν έχει κάποιος το σχεδιάγραμα θα με διευκόνυνε πάρα πολύ. Ευχαριστώ.




Απάντηση με παράθεση