Πχ Οι κυλιομενες σκαλες πως μπορουν κ διατηρουν σταθερη ταχυτητα ενω αλλαζει συνεχως το φορτιο τους;
Πχ Οι κυλιομενες σκαλες πως μπορουν κ διατηρουν σταθερη ταχυτητα ενω αλλαζει συνεχως το φορτιο τους;
Ενα πολύ χρήσιμο χαρακτηριστικό των ασύγχρονων κινητήρων εναλλασσομένου είναι ότι η ταχύτητα περιστροφής καθορίζεται από τη συχνότητα του ρεύματος, η δε ολίσθηση της ταχύτητας με την αύξηση του φορτίου είναι πολύ μικρή, από μηδενικό μέχρι σχεδόν το ονομαστικό φορτίο. Τώρα, αν έχει και μία μεταβολή λιγότερο από 5% (και πολύ λέω) η ταχύτητα στις κυλιόμενες σκάλες με πλήρες φορτίο, προφανώς δεν γίνεται αντιληπτό.
Στα είπε στο #5Πχ Οι κυλιομενες σκαλες πως μπορουν κ διατηρουν σταθερη ταχυτητα ενω αλλαζει συνεχως το φορτιο τους;
Αν μετρήσεις ένα μοτέρ σε λειτουργία χωρίς φορτίο θα μετράς "τάδε αμπέρ " . Όταν θα το φορτώσεις και ξαναμετρήσεις τα αμπέρ θα δεις ότι αυτά είναι ανεβασμένα .Κινώντας ένα κάποιο μηχανικό φορτίο οι στροφές δεν αλλάζουν όμως αλλάζει η γωνία του ρότορα σε σχέση με πριν ώστε τώρα κυκλοφορεί ένα αυξημένο ρεύμα στο τύλιγμα κλωβού με αποτέλεσμα να αυξάνει και το ρεύμα που τραβάει ο κινητήρας από την πηγή ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται και ο συντελεστής ισχύος, όπως ακριβώς συμβαίνει και σε έναν μετασχηματιστή ο οποίος τροφοδοτεί ένα φορτίο.
Εννοείται τα αμπέρ μέχρι ενός ανεκτού ορίου ασφαλείας . από υπερθέρμανση . Γιαυτό και βάζουν σε κάποια θερμικά προστασίας που κόβουν το τύλιγμα και στα δε μεγαλύτερα (πως τα λένε δεν θυμάμαι Θερμικά έντασης ...? εκείνα με τα ρελέ ?)