Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    ΑΛΕΞΗΣ
    Εγγραφή
    Aug 2009
    Περιοχή
    ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Μηνύματα
    153

    Προεπιλογή

    Γειά σας έχω την stirella sx 941d και ενώ ζεσταίνεται το νερό μετά από λίγο βγαίνει ατμός από το καπάκι επάνω που βιδωνει στο boiler. Τι μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ πάρα πολύ.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.732

    Προεπιλογή

    Είναι τάπα ασφαλείας σε περίπτωση που όλα πάνε ανάποδα στην συσκευή
    http://www.vasilopoulosagora.gr/prod...d_product=2061
    Αν εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις να μην το έχεις βιδώσει καλά ή έχει φθαρμένη την κόκκινη φλάντζα είναι κάπως δικαιολογημένο , εάν όμως όχι τότε έχει πρόβλημα η συσκευή (βράζει περισσότερο του κανονικού ) μπορεί να φταίνε κάποια κλίξον ορίου θερμοκρασίας /πρεσσοστάτης / βουλώματα κτλ

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό Fujitsu] Ξαφνικά στάζει νερά το εσωτερικό.....
    από Γιώργος48 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-07-21, 20:07
  2. Stirella Simac SX430D τρέχει νερά
    από andyferraristi στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-07-17, 00:17
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-06-15, 04:01
  4. ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΙΔΕΡΩΜΑΤΟΣ STIRELLA SX 430D (τρέχει νερό με ατμό)
    από mparos στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-08-14, 07:58
  5. Stirella βγάζει νερό μαζί με ατμό
    από SDrikos στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-11-12, 10:49

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας