Γειά σας έχω την stirella sx 941d και ενώ ζεσταίνεται το νερό μετά από λίγο βγαίνει ατμός από το καπάκι επάνω που βιδωνει στο boiler. Τι μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Γειά σας έχω την stirella sx 941d και ενώ ζεσταίνεται το νερό μετά από λίγο βγαίνει ατμός από το καπάκι επάνω που βιδωνει στο boiler. Τι μπορεί να φταίει? Ευχαριστώ πάρα πολύ.
Είναι τάπα ασφαλείας σε περίπτωση που όλα πάνε ανάποδα στην συσκευή
http://www.vasilopoulosagora.gr/prod...d_product=2061
Αν εξαιρέσουμε τις περιπτώσεις να μην το έχεις βιδώσει καλά ή έχει φθαρμένη την κόκκινη φλάντζα είναι κάπως δικαιολογημένο , εάν όμως όχι τότε έχει πρόβλημα η συσκευή (βράζει περισσότερο του κανονικού ) μπορεί να φταίνε κάποια κλίξον ορίου θερμοκρασίας /πρεσσοστάτης / βουλώματα κτλ