φίλε μου τσέκαρε και τον αισθητήρα του στοιχείου στο εσωτερικό μηχάνημα.
Το τσέκαρε τον αισθητήτα του στοιχειου (στο εσωτερικό μηχανημα), μαλιστα του εβαλε και παραπανω φρεων μηπως με την πιεση τιναξει και ξεκολησει η βαλβιδα (τρετραοδος) αλλά ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!