Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
FILMAN (11-12-15)
Προσοχή στις πολλές στροφές να το στερεώσεις
Επίσης στις πολλές στροφές θα δώσεις κατευθείαν τάση στο κυρίως τύλιγμα και μέσω πυκνωτή στο βοηθητικό , εδώ δεν γίνεται αλλαγή φοράς περιστροφής (αν δεν το κατάλαβες να σου το σχεδιάσω)
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
FILMAN (11-12-15)
Αν δεν σου κάνει κόπο κανε ενα σχεδιάκι ....
motor_LR1.jpg
Αυτό είναι , εσύ βάλε τα χρώματα
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Ετσι το χα σκεφτεί κι εγώ απλα ήθελα τη γνώμη ενος ποιο έμπειρου...
Φίλε Κώστα μένω υπόχρεος 1000 ευχαριστώ για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες σου που μου ξεδιάλυναν όσες απορίες είχα ...να σαι παντα καλά!!!!
Εγώ απλά βρήκα έτοιμο φαγητό και το σερβίρισα![]()
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Όπως τα λέει ο Κώστας είναι, μόνο που στο ταμπελάκι δεν είδα κάτι για πυκνωτή 9 μF παρά μόνο για 12.5μF
Και για να το πω και με λόγια, συνδέουμε ένα πυκνωτή λειτουργίας κινητήρος 12.5μF 450V~ μόνιμα στο μωβ και το κόκκινο, και δίνουμε μόνιμα ουδέτερο στο πορτοκαλί. Δίνοντας φάση στο κόκκινο το μοτέρ θα γυρίζει αργά προς τη μια κατεύθυνση, ενώ δίνοντας φάση στο μωβ το μοτέρ θα γυρίζει αργά προς την αντίθετη κατεύθυνση. Η αλλαγή αυτή μπορεί να γίνεται και μέσω ενός μονοπολικού μεταγωγικού διακόπτη όπως στα σχήματα που έβαλε ο Κώστας. Το μαύρο και το άσπρο καλώδιο θα πρέπει να μείνουν ασύνδετα και να μονωθούν διότι κατά τη λειτουργία του μοτέρ θα έχουν τάση. Και να επαναλάβω πως το περίβλημα του μοτέρ πρέπει να γειωθεί.
Οκ Κώστα με την δοκιμή αυριο τα λεμε ......να σαι καλά σ ευχαριστώ πολύ!!!