Γυρνώντας το πλυντήριο για να το ανοίξω διαπίστωσα ότι ψηλά στην κορυφή έχει ένα πλαστικό υποδοχέα για να συγκρατεί τους δύο σωλήνες , έναν της εξαγωγής κι ένα της παροχής νερού. Έτσι δοκίμασα κι έβαλα προεκτάσεις και στους δύο ώστε να φτάνουν να συνδεθούν ακολουθώντας αυτή την γραμμή.

Δύο δοκιμαστικές πλύσεις τις έκανε κανονικά και δεν μου έβγαλε καμία ένδειξη. Ελπίζω αυτό να ήταν.

Αξίζει να σας πω ότι ενάμιση περίπου χρόνο λειτουργούσε με τους σωλήνες χαμηλά αφού θεώρησα κατά την αρχική σύνδεση ότι η παροχή και η απχέτευση ήταν τοποθετημένες αρκετά ψηλά ώστε να μην δημιουργούν πρόβλημα. Αποδείχτηκε λάθος εκτίμηση αφού λειτουργώντας το πλυντήριο μάλλον υπήρξε χαλάρωση της βαλβίδας αντεπιστροφής με αποτέλεσμα το πλυντήριο να κρατά νερά κατά το άδειασμα.

Ευχαριστώ για την συμβουλή κι ελπίζω ότι έλυσα το μυστήριο, εάν όχι θα επανέλθω!