Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10
  1. #1

    Προεπιλογή Προβλημα σε 4τραχρονο κινητηρα

    Καλησπερα, εχω ενα κινητηρα τετραχρονο 6.5 HP ο οποιος για να δουλεψει πρεπει να ειναι το τσοκ του αερα σχεδον κλειστος. Φανταστηκα οτι παιρνει απο καπου αερα, αλλαξα τις φλαντζες στο καρμπυρατερ, το καθαρισα, αλλα τιποτα, το ιδιο, τι μπορει να συμβαινει;

    Στάλθηκε από το JY-F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    ΝΙΚΑΙΑ
    Μηνύματα
    261

    Προεπιλογή

    εφόσον πάρει μπροστά το τσοκ το γυρνάς στην κανονική θέση η παραμένει στο κλειστό για να συνεχίσει να λειτουργεί η μηχανή

  3. #3

    Προεπιλογή

    Καλησπερα φιλε μου, για να λειτουργει πρεπει να το εχω σχεδον κλειστο, εαν το ανοιξω σβηνει.

    Στάλθηκε από το JY-F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  4. #4
    Το avatar του χρήστη genesis
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    29

    Προεπιλογή

    Αν θεωρήσουμε ότι "ανοιχτό" είναι η κανονική θέση λειτουργίας του κινητήρα και "κλειστό" είναι η θέση που το βάζουμε για να ξεκινήσει ο κινητήρας όταν είναι κρύος, τότε το σύμπτωμα που έχεις σημαίνει μάλλον ότι το μείγμα δεν έχει έχει αρκετή βενζίνη όταν το τσοκ είναι ανοιχτό.
    Στη θέση σου θα έψαχνα στο κύκλωμα τροφοδοσίας (καρμπυρατέρ, φίλτρο βενζίνης, ντεπόζιτο, σωληνάκια, διακόπτης βενζίνης, κλπ.).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη genesis : 19-11-15 στις 20:45

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον genesis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    leosedf (19-11-15)

  6. #5
    Το avatar του χρήστη leosedf
    Συντονιστής
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    1.268

    Προεπιλογή

    Πολύ πιθανόν αυτό που λέει ο Κώστας από πάνω, βασικά ρύθμιση του μείγματος ΚΑΙ μέσα στο καρμπυρατέρ είχε διχτάκι? (λογικά όχι αλλά λέω μήπως)
    Πες μας λεπτομέρειες κινητήρα μοντέλο κλπ κλπ
    900MHz-64GHz

  7. #6

    Προεπιλογή

    Καλησπερα, ο κινητηρας ειναι zongshen 6.5hp που μαλλον ειναι αντιγραφο της honda. Η παροχη βενζινης ειναι μια χαρα, το καρμπυρατερ το καθαρισα, ολες τις τρυπουλες, το ζιγκλερ, τα παντα. Αλλαξα φλαντζες, τιποτα, για να λειτουργει πρεπει το τσοκ να ειναι κλειστο. Το μονο που δεν εχω δει ειναι οι βαλβιδες μηπως θελουν ρυθμιση, αλλα θα μπορουσε αυτο το συμπτωμα να ειναι απο βαλβιδες?

  8. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.378

    Προεπιλογή

    Καλά όλα αυτά, αλλά δεν αναφέρεις τίποτα για ρύθμιση του μείγματος στο καρμπυρατέρ.
    Το έχεις ρυθμίσει;
    Οι βαλβίδες λογικά δεν έχουν σχέση με το συγκεκριμένο πρόβλημα που περιγράφεις.

  9. #8

    Προεπιλογή

    Δεν εχει να κανεις και πολλα πραγματα για να ρυθμισεις το μειγμα , μια βιδα εχει μονο για το ρελαντι, και μια βιδα με βελονα μαλλον για τον αερα η οποια δεν επειρεαζει τιποτα, ειται ειναι ανοιχτη ή κλειστη. κατι πρεπει να συμβαινει μεσα στο καρμπυρατερ και ειναι φτωχο το μειγμα.

  10. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    Το καρμπυρατες ειχε βρωμα μεσα;σαν μελι κολημενο;
    Μαλλον απο εκει ειναι το προβλημα.

  11. #10

    Προεπιλογή

    Οχι δεν μπορω να πω οτι ηταν τοσο χαλια. Το προβλημα ειναι φτωχο μειγμα, θα το ξαναβγαλω και θα το παω σε φιλο με συνεργειο να το καθαρισουν πιο καλα. (Υποψιν τον κινητηρα μου τον εδωσε ενας φιλος)

    Στάλθηκε από το JY-F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρόμοια Θέματα

  1. θορυβος κινητηρα
    από thomaslar στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-03-14, 17:37

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας