Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    981

    Προεπιλογή

    Αν έχει χώρο δίπλα δες και αυτό

    Ζιμενστάτης https://www.google.gr/?gws_rd=ssl#q=...84%CE%B7%CF%82

    Είναι αυτόνομο , αυτόματο και ελέγχει οποιαδήποτε εστία (και επίσης φτηνό και επώνυμο)
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  2. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (02-11-15), sotron1 (01-11-15)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Siemens] Πρόβλημα με πλυντήριο ! (θερμοκρασία και στροφές)
    από Donnie_Darko στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-07-15, 14:10
  2. [Tablet] Θερμοκρασία για αποκόλληση
    από maiko21 στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-14, 12:44
  3. Whirlpool Πρόβλημα με θερμοκρασία.
    από lazpet στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-07-13, 13:38
  4. GE και υπερβολική θερμοκρασία
    από rch στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-09-11, 21:51

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας