Εφόσον μουγκρίζει και μετά από λίγο ανάβει το κόκκινο LED τότε ένα πράγμα συμβαίνει: Το μοτέρ τροφοδοτείται αλλά δεν μπορεί να γυρίσει.
Δες αν είναι κολλημένος ο άξονας του μοτέρ. Αν ναι, ασχολείσαι με το να βρεις το γιατί και να το επισκευάσεις (π.χ. λίπανση, αλλαγή ρουλεμάν, κ.λ.π.)
Αν ο άξονας γυρίζει ελεύθερα, κατά 99% έχει χαλάσει ο πυκνωτής. Τον βγάζεις και τον μετράς. Αν είναι πολύ κάτω από 20μF τον αλλάζεις.
Αν δεν είναι τίποτα από αυτά τότε μια από τις δυο περιελίξεις του μοτέρ δεν τροφοδοτείται, είτε επειδή έχει κοπεί κάποιο καλώδιο ή κάποια σύνδεση δεν κάνει καλή επαφή, είτε επειδή η περιέλιξη έχει πρόβλημα και θα πρέπει να πας το μοτέρ για επισκευή σε κάποιον που κάνει περιελίξεις.
Καλημερα παιδια. Ξεκινησα απο την πιο ευκολη λυση που μου προτεινατε. Εβγαλα, λοιπον, τον πυκνωτη, που μοιαζει με βαρελακι, μετρησα την χωρητικοτητα τουκαι ηταν 13 μF. Ονομαστικη τιμη του πυκνωτη ειναι τα 20 μF, με μια αποκλιση +-5. Οποτε αφου ειναι εκτος οριων, πηγα και αγορασα ενα πυκνωτη και θα τον βαλω στην αντλια, μολις ξαναπαω στο χωριο. Ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα...
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος
Ακόμα και να μην δουλέψει, ο πυκνωτής ήθελε έτσι κι αλλιώς αλλαγή. Δες πόσο εύκολα γυρνάει ο άξονας, διότι αν ήταν τελείως ελεύθερος το μοτέρ θα έπρεπε να ξεκινάει και με τα 13μF απλά δεν θα ανέβαζε στροφές.
Καλησπέρα παιδιά. Τελικά βρήκα την λύση στο πρόβλημα του μοτέρ. Έφταιγε ο μεγάλος πυκνωτής των 20μF. Τον μέτρησα και είχε τίμη 13μF. Πήρα ένα καινούργιο με τιμή μέτρησης 20 μF. Τον τοποθέτησα και το μοτέρ δουλεύει μια χαρά!
Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!! Εμαθα από όλη αυτη τη διαδικασία!
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος
μια και μιλαμε για μοτερ πιεστικου το δικο μου μοτερ το βαζω στην πριζα δουλευει για λιγο και μετα σαν να βγαζει καπνο και σταματαει ...το αφηνω 5λεπτα δουλευει καλα και σε λιγο παλι τα ιδια παει καπου το μυαλο σας για το τη μπωρει να φταιει?
τελικα καμενη περιέλιξη....κριμα
αντε για το επομενο σας ευχομαι ολους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
mikemtb73 (07-01-19)