Μπορώ να κάνω κάτι; Κάποια μέτρηση; Ξέρετε τι μπορεί να φταίει; Μήπως έχει κολλήσει κάποια non-return valve;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Μπορώ να κάνω κάτι; Κάποια μέτρηση; Ξέρετε τι μπορεί να φταίει; Μήπως έχει κολλήσει κάποια non-return valve;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη limas : 11-10-15 στις 14:23
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος
χωρις να ειμαι υδραυλικος
στη μια φωτο με τα ρελεδακια, ειναι μαλλον ο ρυθμιστης πιεσης
και στην αλλη, το ασπρο βαρελακι ειναι ο πυκνωτης εκκινησης του μοτερ.
πρεπει να διευκρινησεις:
1. το μοτερ ξεκιναει και δουλευει καποια στιγμη?
2. μενει αναμμενο, κανει διακοπες και μαλιστα παρα πολυ συχνες ?
3. μενει ακινητο και ακουγεται σαν μουγκριτο ?
4. εχει μεινει καποια στιγμη απο νερο η αντλια ?
αν ναι, ισως απλα θελει εξαερωση
Ευχαριστω.
Το βαρελάκι κατάλαβα και εγω ότι ειναι πυκνωτης εκκινησης του μοτερ, κάτι παρόμοιο υπήρχε και σε ένα πλυντηριο που ειχα ανοιξει παλιά. Για να γυρνά τον κάδο.
Σχετικά με τα ερωτηματα σου:
1. δεν ξεκινα καθολου
2. τροφοδοτειται απο ρευμα αλλα οταν ανοιξω την βρυση στο σπιτι και του απαιτησω να πρεσαρει νερο στο δικτυο, κανει ενα μικρο θόρυβο, σαν να παει να ξεκινησει αλλα να μην μπορει. Αυτο το κάνει για κάποια δευτερολεπτα. Μετά "κόβει" και ανάβει το κοκκινο led "reset".
3. ακουγεται ενα ελαφρυ βουισμα. οχι μουγκρητο. οταν εστελενε νερο στο σπιτι, ο ήχος ήταν πολύ πιο δυνατος. τωαρ ειναι αρκετα αδυναμος. Ισως οφειλεται στο οτι δεν στελνει νερο.
4. Ισως να ειχε μεινει από νερο γιατι μου αδειαζουν συχνα τα ντεποζιτα που τροφοδοτουν με νερο την αντλια. Οταν ανοιξα και την βρύση (είμαι στο σπιτι στο χωριο) βγηκε νερο με διακοπες. Εβγαινε και αερας μαζι. Ξερεις πως γινεται εξαερωση;
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος
υπαρχουν πραγματα που μπορουν να γινουν, για να καταληξουμε αν φταιει ο ρυθμιστης πιεσης ή το μοτερ,
ΑΛΛΑ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ
καθως απαιτουνται γνωσεις ηλεκτρολογου
οσο για την εξαερωση, πρεπει να δεις αν υπαρχει καπου στο πανω μερος του μοτερ
ενα παξιμαδι (μαλλον 10 ή 12) το οποιο λυνεις και προσθετεις λιγο νερο εκει μεσα,
ομως για να γινει αυτο πρεπει να μπορει να ξεκινησει το μοτερ.
επισης, παντα μπορει να υπαρχει και η περιπτωση κολλημενης φτερωτης
καλυτερα να φωναξεις τεχνικο, να σου απομονωσει το ρυθμιστη πιεσης και να δωσει
απευθειας ταση στο μοτερ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη @Vagelis@ : 11-10-15 στις 16:20
Βγάλε το καπάκι της φτερωτής του μοτέρ και γύρισε με το χέρι (εκτός πρίζας) την φτερωτή με προσοχή για να μην σπάσεις τα φτερά. Θα πρέπει να γυρνάει σχετικά εύκολα. Αν δεν γυρίζει είναι φρακαρισμένη η αντλία (όπως αναφέρθηκε αλλά με αυτό τον τρόπο θα το ελέγξεις).
Αν είναι φρακαρισμένη από οτιδήποτε υλικό πρέπει να διαλυθεί η αντλία να καθαριστεί να δοκιμαστεί αν γυρνάει και να ξανατοποθετηθεί.
Κάνε τον έλεγχο και πες μας αν δεν είναι αυτό να δούμε τι άλλο μπορείς να κάνεις.
FILMAN (12-10-15)
Εφόσον μουγκρίζει και μετά από λίγο ανάβει το κόκκινο LED τότε ένα πράγμα συμβαίνει: Το μοτέρ τροφοδοτείται αλλά δεν μπορεί να γυρίσει.
Δες αν είναι κολλημένος ο άξονας του μοτέρ. Αν ναι, ασχολείσαι με το να βρεις το γιατί και να το επισκευάσεις (π.χ. λίπανση, αλλαγή ρουλεμάν, κ.λ.π.)
Αν ο άξονας γυρίζει ελεύθερα, κατά 99% έχει χαλάσει ο πυκνωτής. Τον βγάζεις και τον μετράς. Αν είναι πολύ κάτω από 20μF τον αλλάζεις.
Αν δεν είναι τίποτα από αυτά τότε μια από τις δυο περιελίξεις του μοτέρ δεν τροφοδοτείται, είτε επειδή έχει κοπεί κάποιο καλώδιο ή κάποια σύνδεση δεν κάνει καλή επαφή, είτε επειδή η περιέλιξη έχει πρόβλημα και θα πρέπει να πας το μοτέρ για επισκευή σε κάποιον που κάνει περιελίξεις.
Καλημερα παιδια. Ξεκινησα απο την πιο ευκολη λυση που μου προτεινατε. Εβγαλα, λοιπον, τον πυκνωτη, που μοιαζει με βαρελακι, μετρησα την χωρητικοτητα τουκαι ηταν 13 μF. Ονομαστικη τιμη του πυκνωτη ειναι τα 20 μF, με μια αποκλιση +-5. Οποτε αφου ειναι εκτος οριων, πηγα και αγορασα ενα πυκνωτη και θα τον βαλω στην αντλια, μολις ξαναπαω στο χωριο. Ελπιζω να ειναι αυτο το προβλημα...
Μελέτη το πάν..
Περίανδρος