Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: Philips 170S

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #40

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Γιαννιτσά
    Μηνύματα
    85

    Προεπιλογή

    Καλημέρα σας παιδιά, σήμερα μου έφεραν μια ίδια οθόνη στην οποια ενω οι πλακέτες φαίνονται μια χαρα απλα με λιγη σκονυη την οποια και καθαρισα, δουλεψε εχθες όλο το απογευμα ενω σημερα δεν αναβει καν το λεδ της ενδειξης... αμα την αφησω στην παροχη κατι παει να αναψει αλλα μετα ξανασβηνει!


    ΠΑΙΔΙΑ!!! Μολις δοκίμασα στην δικια μου αλλες λαμπες και αναβει κανονικα για την ωρα. Στην αρχη δοκιμασα με 2 καινουργιες.. ολα οκ... μετα δοκιμασα την πάνω .. παλι οκ.. μετά μόνο την κάτω και είδα οτι εσβησε και δεν αναβε... ετσι οπως ηταν αλλαξα μονο την κατω την λαμπα και αναψε κανονικα!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη sokra : 10-10-15 στις 12:42
    Δεν έχει κάμια σημασία τι σπούδασες. Σημασία σε αυτή την ζωή έχει το τι λαχταράει η καρδιά σου να ακολουθήσεις....

Παρόμοια Θέματα

  1. [Οθόνη Philips] Οθόνη P/C Philips 170S
    από Νικος Ρουσσης στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-06-15, 22:33

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας