Καλημέρα σας παιδιά, σήμερα μου έφεραν μια ίδια οθόνη στην οποια ενω οι πλακέτες φαίνονται μια χαρα απλα με λιγη σκονυη την οποια και καθαρισα, δουλεψε εχθες όλο το απογευμα ενω σημερα δεν αναβει καν το λεδ της ενδειξης... αμα την αφησω στην παροχη κατι παει να αναψει αλλα μετα ξανασβηνει!
ΠΑΙΔΙΑ!!! Μολις δοκίμασα στην δικια μου αλλες λαμπες και αναβει κανονικα για την ωρα. Στην αρχη δοκιμασα με 2 καινουργιες.. ολα οκ... μετα δοκιμασα την πάνω .. παλι οκ.. μετά μόνο την κάτω και είδα οτι εσβησε και δεν αναβε... ετσι οπως ηταν αλλαξα μονο την κατω την λαμπα και αναψε κανονικα!




Απάντηση με παράθεση