Θα βάλεις το πολύμετρό σου σε μια κλίμακα μέτρησης αντιστάσεων, π.χ. στα 2kΩ (κάπου εκεί είναι οι αντιστάσεις που περιμένουμε να μετρήσουμε) και στη συνέχεια θα πάρεις μετρήσεις όλων των καλωδίων και των συρμάτων μεταξύ τους. Μόνο το μαύρο καλώδιο που πάει στην πλακέτα θα αφήσεις εκτός μετρήσεων.

Το μοτέρ έχει τρία καλώδια που πάνε στην πλακέτα: κόκκινο, άσπρο και μπλε, επίσης έχει τα δυο καλώδια που πάνε στον πυκνωτή (το ένα εξ αυτών πρέπει να ενώνεται με το μαύρο που σου είπα να αφήσεις στην άκρη μέσω της θερμοασφάλειας) και έχεις και τα δυο σύρματα που έκοψες κατά λάθος.

Έχεις λοιπόν τα παρακάτω ζεύγη για μέτρηση:

1) κόκκινο - άσπρο
2) κόκκινο - μπλε
3) κόκκινο - πρώτο καλώδιο πυκνωτή
4) κόκκινο - δεύτερο καλώδιο πυκνωτή
5) κόκκινο - πρώτο κομμένο σύρμα
6) κόκκινο - δεύτερο κομμένο σύρμα
7) άσπρο - μπλε
8 ) άσπρο - πρώτο καλώδιο πυκνωτή
9) άσπρο - δεύτερο καλώδιο πυκνωτή
10) άσπρο - πρώτο κομμένο σύρμα
11) άσπρο - δεύτερο κομμένο σύρμα
12) μπλε - πρώτο καλώδιο πυκνωτή
13) μπλε - δεύτερο καλώδιο πυκνωτή
14) μπλε - πρώτο κομμένο σύρμα
15) μπλε - δεύτερο κομμένο σύρμα
16) πρώτο καλώδιο πυκνωτή - δεύτερο καλώδιο πυκνωτή
17) πρώτο καλώδιο πυκνωτή - πρώτο κομμένο σύρμα
18 ) πρώτο καλώδιο πυκνωτή - δεύτερο κομμένο σύρμα
19) δεύτερο καλώδιο πυκνωτή - πρώτο κομμένο σύρμα
20) δεύτερο καλώδιο πυκνωτή - δεύτερο κομμένο σύρμα
21) πρώτο κομμένο σύρμα - δεύτερο κομμένο σύρμα