Τελικά αποστολή εκτελέσθη.
Άνοιξα 4 καινούριες τρύπες και με ανοξείδωτες λαμαρινόβιδες το βίδωσα.
Το μονο που μου μένει είναι κάπως να καλύψω τις παλιές τρύπες για να μην φεύγει
ο ζεστός αέρας και διοχετεύεται πίσω από την πλάτη της κουζίνας όπου υπάρχουν τα καλώδια κλπ.

Υπάρχει καμιά ιδέα με τι να βουλώσω τις τρύπες?