Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20
  1. #11

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Πανος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    20

    Προεπιλογή

    Τελικά δοκιμάζοντας διάφορες αντιστάσεις,ακουμπώντας μια 33k παράλληλα στην 4991 (πρωτη απο της 3 του πιν 6) κατάφερα να βγαλω 17.8V.
    To θέμα ειναι όμως οτι ηθελα 18 για να λειτουργήσω ενα 18αρι μοτέρ 3A αλλά το τροφοδοτικό φαίνεται να μην βγάζει τόσα,οταν το συνδέω ισα που γυρνάει και η τάση πεφτει σε 15-20mv...
    Πάνω στον μετασχηματιστη γραφει οτι ειναι 92w που σημαίνει οτι στα 18v πρέπει να βγάζει ανετα 4-5Α.....
    Μου φαίνεται πολυ ασχολήθηκα με αυτο το τροφοδοτικό για το τίποτα....χαχα

  2. #12
    Το avatar του χρήστη eleCtroAsxetos
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Ηράκλειο
    Μηνύματα
    91

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ElectroManiac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικά δοκιμάζοντας διάφορες αντιστάσεις,ακουμπώντας μια 33k παράλληλα στην 4991 (πρωτη απο της 3 του πιν 6) κατάφερα να βγαλω 17.8V.
    To θέμα ειναι όμως οτι ηθελα 18 για να λειτουργήσω ενα 18αρι μοτέρ 3A αλλά το τροφοδοτικό φαίνεται να μην βγάζει τόσα,οταν το συνδέω ισα που γυρνάει και η τάση πεφτει σε 15-20mv...
    Πάνω στον μετασχηματιστη γραφει οτι ειναι 92w που σημαίνει οτι στα 18v πρέπει να βγάζει ανετα 4-5Α.....
    Μου φαίνεται πολυ ασχολήθηκα με αυτο το τροφοδοτικό για το τίποτα....χαχα
    το μοτερ οταν ξεκιναει παιζει και να τραβαει 20Α...για αυτο ισως (πολυ ισως...)σου γονατιζει το τροφοδοτικο και δεν προλαβαινει να αναπτυξει τις στροφες του οπου τραβαει κανονικα τα 3Α
    θα σου προτεινα να βαλεις ενα ωμικο φορτιο πχ 5 αντισταστεις 47ωμ παραλληλα, για να δεις αν οντως δινει καποια Α στα 18V ή οχι.
    Το οτι πειραξεις μια αντισταση και αλλαξε η ταση δε σημαινει οτι εγινε και σωστα η αλλαγη και λειτουργει σωστα το τροφοδοτικο στη νεα ταση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη eleCtroAsxetos : 23-09-15 στις 03:16

  3. 3 μέλη ευχαρίστησαν τον eleCtroAsxetos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ElectroManiac (23-09-15), ezizu (24-09-15), FILMAN (23-09-15)

  4. #13

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Πανος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    20

    Προεπιλογή

    Το μοτέρ σίγουρα δεν τραβάει τόσα πολλά,κανονικά λειτουργούσε με μπαταρία....κάπου αλλού ειναι το πρόβλημα και δυστυχώς δεν εχω τοσο μικρες αντιστάσεις να κοιτάξω την εσωτερική αντίσταση.
    Με μια 35 ohm που βρήκα και δοκίμαζα στιγμιαία ειδα .458 Α πάντως.
    Οταν λες δεν λειτουργεί σωστά? σίγουρα λειτουργεί χαμηλότερα απτα όρια του τελεστικού.Με τον ιδιο τρόπο το κάνουν και οι υπόλοιποι όπως και στα λινκ,αλλάζουν την αναλογία R1 και R2.

  5. #14
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.693

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ElectroManiac Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το μοτέρ σίγουρα δεν τραβάει τόσα πολλά,κανονικά λειτουργούσε με μπαταρία....
    Μην εισαι τοσο σιγουρος,τα 20Α στιγμιαια ειναι πολυ λογικα για 3Α ονομαστικο.
    Η μπαταρια δεν εχει προβλημα για π.χ 1 sec να τα δωσει αλλα το τροφοδοτικο το βλεπει σαν βραχυκυκλωμα και κοβει η προστασια του..

    Για φορτιο θα μπορουσες να βαλεις δυο(η και τρεις) λαμπες σποτακια 12V 20W σε σειρα.
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  6. 3 μέλη ευχαρίστησαν τον JOUN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ElectroManiac (24-09-15), ezizu (24-09-15), FILMAN (24-09-15)

  7. #15
    Το avatar του χρήστη eleCtroAsxetos
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Ηράκλειο
    Μηνύματα
    91

    Προεπιλογή

    το θέμα είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τροπο δεν μπορεί να λειτουργήσει απευθειας με το υπάρχων τροφοδοτικό το μοτέρ. Ειτε γιατι δεν εχει πετύχει η εγχειρηση και τα 18V ειναι εικονικά (ισως floating) χωρις να δινει φορτιο το τροφοδοτικο είτε γιατι το μοτερ γονατιζει οπως πολύ σωστα ανεφερε ο joun το τροφοδοτικο, και ενεργοποιούνται οι ασφάλειες βραχυκυκλώματος. Στη 2η περιπτωση υπάρχουν λύσεις αλλα νομιζω δεν αξιζει.

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον eleCtroAsxetos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ElectroManiac (24-09-15)

  9. #16
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Τι μοτέρ είναι αυτό που θες να τροφοδοτήσεις;

  10. #17

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Πανος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    20

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ παιδιά για της απαντήσεις,Electro γονατίζει και με 15v έξοδο χωρίς να πειράξω κατι,προφανώς δεν κάνει το τροφοδοτικό,λάθος μου έπρεπε να είχα ρωτήσει αλλά μιας και δεν θα κάνει αυτο τι τροφοδοτικό θα χρειαστώ για κάτι τέτοιο?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι μοτέρ είναι αυτό που θες να τροφοδοτήσεις;
    DC Universal μοτερ...

  11. #18

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    αν το τροφοδοτικό σου είναι παρόμοιο με το σχηματικό που σου έχω τότε
    1. αν αλλάξεις την αντίσταση (δύο αντιστάσεις παράλληλα σε κύκλο) θα αλλάξει και η τάση εξόδου σωστά
    2. αν αφαιρέσεις ή καλύτερα μειώσεις την χωρητικότητα του πυκνωτή με το Χ θα λύσεις και το πρόβλημα με το αρχικό ρεύμα εκκίνησης του μοτέρ που ενεργοποιεί την προστασία

    με προβληματίζει το Q6 που φυσιολογικά θα ήταν το reference IC32 στο σχηματικό
    αν κάνεις reverse engineering και βγάλεις σχμ. για το δικό σου ίσως συνεχίσουμε με απαντήσεις
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  12. #19
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Γιατί να μην τροφοδοτήσεις το μοτέρ χρησιμοποιώντας έναν μετασχηματιστή και μια γέφυρα ανόρθωσης;

  13. #20

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Πανος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    20

    Προεπιλογή

    Τελικα αποφάσισα μετα απο ερευνα κατανάλωσης ισχυος μιας και δεν υπαρχει περίπτωση να με καλυψει το τροφοδοτικό μου μιας και η κατανάλωση υπο φορτιο ξεπερνάει κατα πολυ τα ορια του και πολλών παρομοίων,να κανω υπομονή και να παω στην λύση της μπαταρίας στην οποία θα πήγαινα ουτως η άλλως απλα βιαζόμουν να λειτουργήσω το μοτερ γιαυτό και ασχολήθηκα...
    Παντως ευχαριστώ για της πληροφορίες,έμαθα αρκετά πράγματα και για τους τελεστικούς και γενικότερα οπότε κερδισμένος βγαίνω οπως και να χει...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-11-23, 13:07
  2. Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-06-14, 20:08
  3. [Φορητός Η/Υ] βύσμα τροφοδοτικου laptop
    από Georggg στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-13, 17:45
  4. Acer 9810 laptop,επιλογη τροφοδοτικου
    από jason13 στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-11-11, 23:56
  5. Πρόβλημα με αντιστροφέα τάσης
    από fkdpbpar στο forum UPS & Πηγές Τροφοδοσίας
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-07, 21:25

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας