Δεν ζεσταίνει το νερό?
Πρόβλημα στον διακόπτη πόρτας?
Δεν έχει αυτό το μοντέλο ένδειξη κωδικού σφάλματος?
Δεν ζεσταίνει το νερό?
Πρόβλημα στον διακόπτη πόρτας?
Δεν έχει αυτό το μοντέλο ένδειξη κωδικού σφάλματος?
Το νερό ζεσταίνεται, η πόρτα ανοίγει μόνο αν το λαμπάκι END ανάψει (τέλος προγράμματος) και δεν έχει display για εμφάνιση κωδικού σφάλματος.
Πάντως όταν δουλεύει το πρόγραμμα έχει αναμένο το λαμπάκι ACTIVE και με το που σταματάει έχει αναμένο το λαμπάκι READY.Σε αυτή τη φάση η πόρτα δεν ανοίγει...
Θέλεις να πεις ότι το πρόβλημα σου είναι η πόρτα που δεν ανοίγει? (ενώ ολοκλήρωσε ήδη και σωστά την πλύση?)
Όπως είπα στην αρχή, βάζω το πρόγραμμα πχ των 60οC και ξεκιναει αλλά σε κάποια στιγμή σταματάει το πρόγραμμα χωρίς να ολοκληρώσει,και χρειάζεται να το ξαναβάλω απο την αρχή.Σε αυτή τη φάση η πόρτα δεν ανοίγει.Αυτό εννοώ.Οπότε πέρνει ώρες μέχρι να ολοκληρωθεί η πλύση-πρόγραμμα.
τα νερά τα βγάζει κανονικά ακούγετε η αντλία ? στύψιμο κάνει ?