μα μονο του es file explorer το αναγνωριζει. δεν ειναι θεμα προγραμματος. εκανα επαναφορα εργοστασιακων ρυθμησεων τωρα...και παλι το ιδιο...
μα μονο του es file explorer το αναγνωριζει. δεν ειναι θεμα προγραμματος. εκανα επαναφορα εργοστασιακων ρυθμησεων τωρα...και παλι το ιδιο...
Η γυναίκα και τα ηλεκτρονικά θέλουν γείωση!!!