κατω διπλα στον συμπιεστη δεν εχει εναν ανεμιστηρα; ε απο εκει μια φυσα ηταν καμμενη
τα καλωδια λεει δεν ξερει ποιο ειναι,δεν ξερει που καταληγουν,πρεπει να ανοιξει,δεν μπορει να τα τραβηξει καταληγουν πανω στην κεντρικη φυσα
καπως ετσι μου τα ειπε
δουλευαν οταν εννοω,εδειχνε ενδειξειςπ.χ ο πινακας μπροστα στο ψυγειο και κυριως δεν επεφτε ρελε ή γενικος
ολα αυτα οταν το απομονωσε,αρα εκει ειναι το προβλημα
θα φερω και δευτερο τεχνικο να δουμε τι θα πει




Απάντηση με παράθεση