βρηκα οτι αντιστοιχει στον κωδικο βλαβης 2.
Σε αλλο σαιτ ,με τον ιδιο κωδικο, σε 47αρα philips, ειχε πεσμενη ταση των 9 βολτ, αλλαξε πυκνωτες και οκ.

Εγω εχω 12 βολτ, 3.3βολτ, και ps/on 3.2volt.

Τα σφαλματα ποσο καιρο μενουν στην μνημη; Μηπως καποια στιγμη , εμεινε χωρις 12 βολτ, και απλα το θυμαται;