Εν μέρη έχεις δίκιο , αλλά υπήρξαν περιπτώσεις που ο πυκνωτής ήταν σε τέτοιο "ελαφρύ " στάδιο ζημιάς που έβλεπες το μοτέρ να γυρνάει αλλά "πάλευε" να γυρίσει με άνεση . Ένας καλός τρόπος να δεις ποιο "μυρίζει" ή ποιο είναι ύποπτο (αν δεν έχει εμφανή σημάδια καψίματος ) είναι να βγάλεις π.χ. το μοτέρ ή αντλία ή ότι άλλο ανήκει και δουλεύει στην κατηγορία στίψιμο . Και να πας να τα μυρίσεις σε απομακρυσμένο μέρος ξεχωριστά το καθένα και από κοντά . Η διαφορά θα γίνει εμφανέστατη.αν ηταν ομως ο πυκνωτης του μοτερ δεν θα επρεπε να μην γυρνουσε καθολου ο καδος με η χωρις φορτιο;
Αφήνω και μια πιθανότητα η μυρωδιά να είναι από καλώδια / φισέτες προς μοτέρ κτλ . Ελπίζω να έχεις καλή όσφρηση![]()




Απάντηση με παράθεση