Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Nikolinos177 Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλιστα το key symbol ειναι το κουμπι power της οθονης?
Πιθανών κάποιο κουμπί στο χειριστήριο της τηλεόρασης ή στο remote control (ή κάποια επιλογή στο menu της τηλεόρασης), με σύμβολο ένα κλειδί.

Υ.Γ. Γράφαμε μαζί με τον Δημήτρη (chipakos-original).