Αρχικό μήνυμα από Nikolinos177 Μαλιστα το key symbol ειναι το κουμπι power της οθονης? Πιθανών κάποιο κουμπί στο χειριστήριο της τηλεόρασης ή στο remote control (ή κάποια επιλογή στο menu της τηλεόρασης), με σύμβολο ένα κλειδί. Υ.Γ. Γράφαμε μαζί με τον Δημήτρη (chipakos-original).
Όροι Χρήσης