kounops (12-07-15)
οποτε πρεπει να μετρισω ταση και στις ψυκτρες? μεταβαλωντας το ποτενσιομετρο για τισ στροφες πρεπει να παιρνω καποια αλλαγη στην ταση?
Την τάση αυτή δεν μπορεί να την μετρήσει αξιόπιστα το πολύμετρό σου. Έλεγξε χωριστά το μοτέρ για φαγωμένα καρβουνάκια, διακοπές στα τυλίγματα κ.λ.π. και μετά βλέπεις για την πλακέτα.
τα καρβουνακια ειναι σαν καινιουρια.μου ζεστενετε υπερβολικα η μικρη αντισταση κατω απο το ποτενσιομετρο
να δωσω στα καρβουνα κατευθειαν ρευμα να δω αν δουλεψει?
Κοντά στο μοτέρ είδες κάτι που να είναι σαν θερμική ασφάλεια για προστασία κτλ? (εννοώ να το έχει από το σημείο που μετράς τάση στα καρβουνάκια και εντός μοτέρ ) δηλαδή βγάλε τα καλώδια από τα καρβουνάκια και μέτρησε για το αν έχεις συνέχεια .
Δουλεύει αρχικά? και μετά σταματάει "ξαφνικά"? ή είναι εντελώς νεκρό?
Τί "σου ζεσταίνεται πολύ", αυτή είναι καμμένη. Δεν βγάζεις έξω την πλακέτα;
σταματισε και δεν ξαναδουλεψε.δεν ειναι καμμενη εχει κομματια απο την ριτινη και φαινεται καμμενη
στη 2η φωτο η R3 φαινεται καμμενη η εγινε ετσι οταν εβγαλα την ριτινη