Μανώλη άλλαξα και T-CON με καινούρια και πάλι το ίδιο πρόβλημα παρουσιάζει.
Μανώλη άλλαξα και T-CON με καινούρια και πάλι το ίδιο πρόβλημα παρουσιάζει.
Εφόσον το πρόβλημα βελτιώνεται με τη πάροδο του χρόνου, πιστεύω ότι δεν φταίει κάποιο διακοπτικό υλικό αλλά το πιθανότερο είναι να φταίνε κάποιος ή κάποιοι πυκνωτές. Έλεγξε και αυτούς που βρίσκονται στη main board (κυρίως ηλεκτρολυτικούς) και μάλιστα αυτούς που είναι στις γραμμές τροφοδοσίας.