Η χαρα μου κρατησε πολυ λιγο.Μετα απο 2 μερες σταματησε παλι να δουλευει αλλα επειδη ελλειπα εκτος Αθηνων δεν εγραψα και τωρα την εχω με τον εξωτερικο δεκτη.