Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20
  1. #11

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    [QUOTE=UV.;567118]το πρόβλημα είναι ότι μάλλον δεν φταίει το μοτέρ αφού πριν την επέμβαση δούλευε όπως είπες στην αρχή
    υπάρχουν δύο τεστ που μπορείς να κάνεις για το μοτέρ

    Φιλε Νικο εκανα και τα 2 τεστ στο πρωτο τεστ με βραχυκυκλωμενα και τα 3 ακρα δεν παρατηρησα καποια διαφορα η δυσκολια...στο δευτερο τεστ εβαλα στο μοτερ 220v με πυκνωτη δικο μου ξεχωριστο εκτος πλακετας 1.5μF και το μοτερ γυριζε κανονικα και αρκετα γρηγορα με αποτελεσμα να παλατζαρει δεξια αριστερα και να πρεπει να το κραταω σταθερο με το χερι...
    αυτο με τους παλμους περιστροφης και τον σενσορα δεν το εχω καταλαβει να το πω την αληθεια...συγχωρεστε με για τους τονους αλλα θελω αλλα πληκτρολογιο...

  2. #12

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    [QUOTE=FILMAN;567129]
    Φιλιππε οντως δεν παρατηρησα καποια διαφορα στην περιστροφη λογω του οπως ειπες ειναι διφασικο ασυγχρονο.
    Eξαρχης να σου πω οτι δεν ξεκιναει παντα οταν το υποβοηθησω με το χερι...στην ουσια 2 φορες ξεκινησε με υποβοηθηση και δουλεψε ασταματητα κατα τα αλλα παει να παρει κανει οτι γυριζει αλλα σταματα,καπου δυσκολευεται.

    Mετρησα τον πυκνωτη πανω στην πλακετα με καπασιτομετρο και απο 1,5 mf που ειναι κανονικα μου δειχνει 1,17 mf.Δεν ξερω κατα ποσον ειναι σωστο αυτο, υποθετω ειναι ok με την διαφορα +_5%.

    Οι ωμομετρησεις εχεις δικιο ειναι kΩ.

    Οι κολλησεις του πυκνωτη και της φισας του μοτερ επανω στην πλακετα ειναι καλες. Και στο λεω διοτι στην συντηρηση εφοσον πριν δουλευε οπως ειπα δεν ασχοληθηκα καθολου με την πλακετα και τις φισες.

    Εν συνεχεια ψαχνοντας για την λυση του προβληματος εστεισα την πλακετα με το μοτερ επανω και παρατηρω το εξης...το μοτερ γυριζει κανονικα και κανει αναγνωση ολων των ταχυτητων high mid low.Κουμπονωντας επανω στο μοτερ το φορτιο (ανεμιστηρα-φτερωτη) το μοτερ δυσκολευεται να γυρισει (σχεδον ακουνητο) και βγαζει σφαλμα.

  3. #13
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ωραία. Το μοτέρ με το χέρι πρέπει να γυρνάει τελείως χαλαρά, αν όχι θέλει λίπανση.

    Η φτερωτή με το χέρι γυρνάει εύκολα ή όχι; Μήπως με τις εργασίες που έκανες τη μάγκωσες πουθενά ή στραβοτοποθέτησες κάποιο εξάρτημα με αποτέλεσμα η φτερωτή τώρα να γυρνάει δύσκολα;

    Ο πυκνωτής του 1.5μF που μετράει 1.17μF θέλει αλλαγή διότι αν έχει ανοχή 5% δεν έπρεπε να έχει χωρητικότητα κάτω από 1.425μF.

  4. #14

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    Ωραία. Το μοτέρ με το χέρι πρέπει να γυρνάει τελείως χαλαρά, αν όχι θέλει λίπανση.

    Ξερεις τι μπορω να του βαλω για να το λιπανω;το μοτερ γυριζει χαλαρα οπως και το καινουργιο που πηρα σημερα το πρωι.

    Η φτερωτή με το χέρι γυρνάει εύκολα ή όχι; Μήπως με τις εργασίες που έκανες τη μάγκωσες πουθενά ή στραβοτοποθέτησες κάποιο εξάρτημα με αποτέλεσμα η φτερωτή τώρα να γυρνάει δύσκολα;

    Η φτερωτη γυριζει και αυτη ευκολα.Τωρα τα εχω ξηλωμενα απο το κλιματιστικο και φτερωτη και μοτερ.

    Ο πυκνωτής του 1.5μF που μετράει 1.17μF θέλει αλλαγή διότι αν έχει ανοχή 5% δεν έπρεπε να έχει χωρητικότητα κάτω από 1.425μF.

    Στον πυκνωτη οπως λες νομιζω εχουμε το θεματακι αλλα αφου την πηγα σε ηλεκτρονικο στον πειραια πως και δεν το ειδε;
    Σημερα το πρωι αγορασα νεο μοτερ απο την λενορμαν και εστησα ξανα την πλακετα,εβαλα το νεο μοτερ επανω στην φτερωτη και γυριζει κανονικα εν αντιθεση με το παλιο αλλα το νεο μοτερ θα ανεβασω αργοτερα και φωτογραφια ειναι 11W και περνει πυκνωτη 1 μf και θελω να ρωτησω το εξης:
    Αν αφησω τον παλιο πυκνωτη πανω στην πλακετα που εινα 1,17 mf αντι για 1,5 mf που ελεγε και τοποθετησω το νεο μοτερ που ζηταει πυκνωτη 1 mf λετε να εχω θεμα;;;
    Μηπως πεσει αργοτερα κιαλο η χωρητικοτητα του πυκνωτη απο 1,17 mf και μετα εχουμε θεμα και με το νεο μοτερ;

  5. #15
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Εγώ δεν καταλαβαίνω αφού ήταν ο πυκνωτής χαλασμένος γιατί άλλαξες μοτέρ.

  6. #16

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ δεν καταλαβαίνω αφού ήταν ο πυκνωτής χαλασμένος γιατί άλλαξες μοτέρ.
    Γιατί ο ηλεκτρονικός μου είπε οτι ο πυκνωτής είναι ok και με 1,17 mf θα έπρεπε να γυρίζει το μοτέρ με τον ανεμιστήρα.επομένως πήρα καινούργιο μοτέρ για να είμαι σίγουρος.Θέλω να σε ρωτήσω κάτι για να βεβαιωθώ τι φταίει...Πως εξηγείς οτι το παλιό μοτέρ με τον 1,17 mf πυκνωτή χωρίς φορτίο(ανεμιστήρα) γύριζε κανονικά και όταν κουμπονα τον ανεμιστήρα δυσκολευότανε και σταματούσε...μπορεί να φταίει ο πυκνωτής;

  7. #17
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Όταν πέφτει ο πυκνωτής χαλάει η ομοιομορφία του στρεφόμενου πεδίου μέσα στον κινητήρα με αποτέλεσμα αυτός να εμφανίζει μειωμένη ροπή (η οποία μάλιστα δεν είναι σταθερή αλλά έχει μια σταθερή και μια ημιτονοειδή συνιστώσα). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο κινητήρας να γυρνάει μεν όταν είναι ελεύθερος, αλλά αν του βάλεις ένα φορτίο να μην μπορεί να το κινήσει... Ειδικά σε εφαρμογές ανεμιστήρων όπου η αντίσταση που εμφανίζει η φτερωτή εξαρτάται από την ταχύτητα περιστροφής της, πεσμένος πυκνωτής σημαίνει χαμηλότερη ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα (δουλεύει με αυξημένη ολίσθηση).

    Τώρα στην περίπτωσή σου είναι αλήθεια ότι η πτώση του πυκνωτή δεν είναι τόσο μεγάλη που να κάνει τον κινητήρα να μην μπορεί να περιστρέψει καθόλου τη φτερωτή, εκτός αν ο επεξεργαστής διαβάζει χαμηλότερη ταχύτητα από την αναμενόμενη και κόβει τον ανεμιστήρα. Πάντως ο πυκνωτής των 1.5μF αν αναγράφει +/- 5% ανοχή θα πρέπει να μετράει ανάμεσα 1.425μF και 1.575μF οπότε αν ο δικός σου μετράει 1.17μF θέλει αντικατάσταση χωρίς δεύτερη κουβέντα. Το ότι ο "ηλεκτρονικός" σου είπε ότι είναι εντάξει δεν θα το σχολιάσω.

    Οι ωμομετρήσεις που έκανες στο μοτέρ ήταν αν μη τι άλλο καλές (η μεγαλύτερη μέτρηση είναι το άθροισμα των δυο μικρότερων) πράγμα που δείχνει ότι οι περιελίξεις του μοτέρ είναι μάλλον εντάξει. Αν είναι και μηχανικά εντάξει (ο άξονας να γυρνάει πολύ ελεύθερα και να μην έχει τζόγους) είναι καθόλα εντάξει. Εγώ στη θέση σου θα άλλαζα τον πυκνωτή και αν, αν λέω, δεν λυνόταν το πρόβλημα (διότι πιθανότατα θα λυνόταν) τότε μόνο θα το πήγαινα παραπέρα.

    Τώρα βέβαια εσύ το μοτέρ το πήρες ήδη, αν βάλεις το παλιό άλλαξε τον πυκνωτή με καινούριο, αν βάλεις το καινούριο μοτέρ άλλαξε τον πυκνωτή με έναν 1μF διότι τα 1.17μF είναι μεν κοντά στο 1μF αλλά το σωστό είναι να βάλεις αυτό που γράφει το μοτέρ πάνω του, όχι μόνο για να δουλεύει σωστά, αλλά και για να φαίνεται κιόλας τί πυκνωτή θέλει (διότι αν το αφήσεις έτσι και το δει κάποιος άλλος θα νομίσει ότι το καινούριο μοτέρ θέλει πυκνωτή 1.5μF αφού αυτό γράφει ο πυκνωτής του πάνω του - άσχετα αν εσύ τον άφησες γιατί είχε γίνει 1.17μF).

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ezizu (26-06-15)

  9. #18

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    Φίλιππε ήσουνα άκρως κατατοπιστικός και με κάλυψες πλήρως...θα αλλάξω τον χαλασμένο πυκνωτή με άλλον 1.5 mf για να δω την συμπεριφορά του παλιού μοτέρ από περιέργεια και σας ενημερώνω...ευχαριστώ...

  10. #19

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    Φίλιππε άλλαξα τον πυκνωτή και όλα οk όπως πριν...ο ανεμιστήρας δουλεύει μια χαρά με το παλιό μοτέρ,επομένως τσάμπα πήρα καινούργιο...σας ευχαριστώ για την βοήθεια.

  11. #20
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ουπς, τώρα είδα το θέμα, οπότε άκυρη η ερώτηση που σου έκανα με Π.Μ.!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Παρόμοια Θέματα

  1. [Siemens] Siemens WM14S740GR/04 σφάλμα F:57
    από esestav στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-08-16, 13:25
  2. [Pitsos] Πλυντήριο Ρούχων, βγάζει σφάλμα
    από dal_kos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-04-14, 23:18

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας