καλησπερα, εγω πρωτα θα μετρουσα τις τασεις που μου ερχονται μεχρι το φρενο.
επισης δες με τι ταση δουλευει το φρενο, και δωστου να δεις αν απεμπλεκεται.
καλησπερα, εγω πρωτα θα μετρουσα τις τασεις που μου ερχονται μεχρι το φρενο.
επισης δες με τι ταση δουλευει το φρενο, και δωστου να δεις αν απεμπλεκεται.
το KBL10 είναι μια γέφυρα - ανορθωτής.
έλεγξε το. το πολύμετρο στα KΩ
τα πόδια AC, δεν πρέπει να μετράνε μεταξύ τους ούτε με το -, ούτε με τ+.
το - και το + μετράνε κάποιες εκατοντάδες Ωμ μόνο προς την μια κατεύθυνση.
δες τι εναλλασσόμενη τάση παίρνει στο AC, και τι συνεχόμενη DC, βγάζει, αν βγάζει στο +,-.
αν δεν βγάζει άλλαξε το KBL10.
μέτρα και την δίοδο για την περίπτωση που είναι βραχυκυκλωμένη.
εννοείται ότι αν είναι βραχυκυκλωμένη θα σου κάψει πάλι το KBL10!
αυτή δεν τροφοδοτεί κάτι, είναι εκεί για να μην επιστρέφει ρεύμα από το τύλιγμα
Αφού με χειροκίνητα λυμένο το φρένο πάλι δεν έχει δύναμη κοίτα τον πυκνωτή λειτουργίας του μοτέρ.
thm (18-06-15)
Για εναλλασσόμενο μιλάμε οπότε δεν έχουν σημασία οι πολικότητες. Απλώς αν στον πυκνωτή έχει πάνω από δυο καλώδια, θα προσέξεις αυτά που ήταν μαζί στον ίδιο πόλο του πυκνωτή να τα ξαναβάλεις μαζί και στον καινούριο πυκνωτή.