επανερχομαι στο θεμα , τελικα φταιει ο ενισχυτης ,τα κροσοβερ ηταν οκ ,κι εκαψε το τουιτερ στο ιδιο καναλι απο αλλο ζευγος ηχειων , αρχισα λοιπον να εξεταζω τον ενισχυτη , ξεκινησα απο τα ρευματα ηρεμιας τα οποια ειναι οκ περιπου στα 20mv (στο μανουαλ αναφερει 18mv) , θα ηθελα αν καποιος εχει την διαθεση και μπορει να μου πει τι αλλους ελεγχους να κανω δεδομενου οτι υπαρχει και παλμογραφος και γεννητρια
δλδ ποσα mv σημα να βαλω σε ποια συχνοτητα που μπορω να δω για παραμορφωσεις που "καινε" κλπ
σας ευχαριστω