Μετα απο 3 χρονια ακομα εχω την τηλεοραση. Ειναι πολυ ωραιο καδρο εχω να σας πω

Την ξαναανοιξα και προς χαρα μου εχει μονο 1 ασπρη γραμμη.

Λεω ας δοκιμασω την τυχη μου.την ξεβιδωνω ολη, ξανασυνδεω το IC, την αναβω και ιδου το αποτελεσμα. Σπιθες στο IC
https://www.youtube.com/watch?v=6B3PF4nzwpw

Ειδανικα δεν θα με χαλαγε καπως να απενεργοποιήσω καπως το δεξι κομματι και να εχω το δεξι σαν monitor για ενα pc που εχω σε εκεινο το σημειο για βρησκω πληροφορίες οταν κανω επισκευες στον παγκο. Παρατήρησα ομως οτι τροφοδοτούνται οριζοντια επομένως δεν γίνετε..
Φωτο



(τα χιονακια ειναι λογο μη συνδεδεμένης κεραιας)

Για να γινετε κουβεντα και αν δεν σας ταλαιπωρω, πιστευτε οτι αξιζει να παει σε καποιο τεχνικο(που δεν εχω βρει ακομα).