Λοιπον τα νεοτερα απο το μετωπο, ακολουθησα την συμβουλη σου για τους πυκνωτες στην πλακετα του αποκωδικοποιητη δεν τους ειχα ολους τους πυκνωτες και αλλαξα μονο των εναν που ειχα αποθεμα, αποτελεσμα ο δεκτης να ξανα παρει μπρος.
Τωρα των ζοριζω επιτηδες με σκοπο να δω αν θα ξανα κολληση, για την ωρα ολα καλα....
υγ: Επιτελους θα δω και των αγωνα μπασκετ σημερα απο το τουρκικο καναλι.
Σε ευχαριστω φιλε klik




Απάντηση με παράθεση