Καλησπερα ,(νικο το σασσι ειναι το l01.2eaa ),το σασσι αυτο μια διοδο εχει στο psu 1n4148 πισω απο την ψυκτρα του fet ,τσεκαρε την κv vαι τσεκαρε και το optocupler και γυρο του μεσα και εξω απο το psu το πιο πιθανο ειναι να μην εχεις τα 95v στο δευτερευων σωστα.ισως δεν ρυθμιζει σωστα.δες τα και τα λεμε.




Απάντηση με παράθεση