![]()
Αυτό είναι το πηνίο στο πάνω μέρος φαίνεται λίγο μαυρισμένο οπου έσκασε. Έδωσα ευθεία στο κύκλωμα και είναι ΟΚ.
![]()
Αυτό είναι το πηνίο στο πάνω μέρος φαίνεται λίγο μαυρισμένο οπου έσκασε. Έδωσα ευθεία στο κύκλωμα και είναι ΟΚ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mastoras1 : 21-05-15 στις 11:27
όπως λέει και ο Φίλιππος στο 8, το τελευταίο που θα κάψει ασφάλεια είναι το πηνίο αυτό..... δεν είναι αλλοιωμένο, "κόλλα" είναι αυτό το μαύρο ...
αν η βλάβη σου ήταν "σταθερή" θα την έκαιγε την ασφάλεια αμέσως....κι όχι σε δυο-τρεις μέρες....
τι μπορεί να συμβαίνει: κάποιο regulator (ρυθμιστής-σταθεροποιητής) έχει πρόβλημα, ανεβάζει τάση σιγά - σιγά , καθώς περνά ο χρόνος, ώσπου φτάνει στο όριο που καίει την ασφάλεια...(μπορεί να είναι ένα εξάρτημα στο κύκλωμά του, μια αλλοιωμένη αντίσταση που αλλάζει τιμή-μικραίνει καθώς ζεσταίνεται)....η/ πυκνωτής...
κοίτα για "μισοκαμμένες" αντιστάσεις στο τροφοδοτικό , αλοιωμένους πυκνωτές...
θα μπορούσες να εντοπίσεις το πρόβλημα μετρώντας στην αρχή τις τάσεις και συγκρίνοντας μετά από κάποια ώρα...να δεις ποια ανεβαίνει...
καθαρές φωτογραφίες του τροφοδοτικού μπρος - πίσω θα βοηθούσαν να σου υποδείξουν όσοι ξέρουν τι να κοιτάξεις, τι να αλλάξεις....
πάντως προσοχή!, κάποια στιγμή το πρόβλημα θα μεγαλώσει αν συνεχίσεις να καις ασφάλειες!...
Τώρα το πηνίο είναι βραχυκυκλωμένο μονίμως και το εχω εκτός. Είδομεν...
Δηλαδή και τα 4 πόδια του είναι βραχυκυκλωμένα μεταξύ τους;
Ναι φίλε μου από τις σπάνιες περιπτώσεις
Πράγματι παράξενο. Εντούτοις αφού είναι έτσι δεν χωράει αμφιβολία ότι αυτό είναι το πρόβλημα.