Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #18
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    981

    Προεπιλογή

    Εκτός από τα αμορτισέρ κάνε και ρύθμιση στα πόδια του πλυντηρίου όταν το βάλεις στην τελική θέση να πατάει σωστά και ίσια , και σφίξε τα κόντρα παξιμάδια που έχει για να μη χαλάσει η ρύθμιση

    Προσοχή στα αμορτισέρ βάλε σημάδι δεν είναι ίδια μεταξύ τους ως προς το μήκος έχουν μία διαφορά γύρω στα 2 εκατοστά αν θυμάμαι καλά
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    aser (19-05-15)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Brandt] Πλυντηριο ρουχων..Brandt.....WTE1272K.....
    από Ανδρονικος στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-11-25, 16:03
  2. [Pitsos] Προβλημα σκουριας σε φουρνο Pitsos
    από bsiap στο forum Φούρνος & Εστία
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-01-19, 21:41
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-03-15, 08:35
  4. [Bosch] ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΡΟΥΧΩΝ BOSCH
    από chrisman στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-03-15, 20:19
  5. [Siemens] πλυντηριο πιατων μου βγαζει E02...
    από iast στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-09-14, 12:38

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας