Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε μου καλά έκανες και άκουσες τον Νίκο γιατί εμένα μου το έκανε πάλι. Το σωστό είναι αγορά καινούργιας αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο πελάτης δεν διατίθεται να δώσει 140 euro και θέλει να του βρώ μεταχειρισμένη και δεν βρίσκω! !!
....έτσι πάει, δουλεύει αλλά πόσο; κανείς δεν ξέρει....ποτέ όμως πολύ.
....και όμως υπάρχουν "επαγγελματίες" που χρεώνουν τέτοια επισκευή....και ύστερα τα ρίχνουν αλλού...