Το ενα μετα το αλλο αρχισε να μου βγαζει τωρα, αυτο το λαστιχο που σφραγιζει των καδο περιμετρικα πως λεγετε; αν βαλω σιλικονη θα κανω δουλεια για να σταματησει η διαρροη στο σημειο που κλεινει ο καδος με των σφυκτηρα που ειχε.
Το ενα μετα το αλλο αρχισε να μου βγαζει τωρα, αυτο το λαστιχο που σφραγιζει των καδο περιμετρικα πως λεγετε; αν βαλω σιλικονη θα κανω δουλεια για να σταματησει η διαρροη στο σημειο που κλεινει ο καδος με των σφυκτηρα που ειχε.
Αυτό το λάστιχο ΔΕΝ πρέπει να έχει φθορές!. Αν έχει το αλλάζεις!. Από ότι βλέπω στις φωτο φαίνεται καλό.
Θα πάρεις(ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ) μια κόλλα πλυντηρίου (ειδική βενζινόκολλα-Σιλικόνη ΔΕΝ κάνει...) και με αυτή θα στεγανοποιήσεις και αυτό το λάστιχο και όποιο άλλο τυχόν έχεις βγάλει.
Είτε πρόκειται για τα ίδια - παλιά είτε για καινούρια....
Κι αυτό επειδή "μικροφθορές" θα έχει και ο κάδος...
Εύχομαι να έχεις σημαδέψει την ακριβή θέση των δυο κομματιών του κάδου, ώστε να ξανακλείσει στα ίδια σημεία...
Αν όχι προσπάθησε να θυμηθείς την θέση, κάνε δοκιμή πριν κολλήσεις πριν σφίξεις.....
Η δουλειά που επιχειρείς είναι σημαντική..... πολλά πλυντήρια έχουν "πεθάνει" μετά από τέτοιες εγχειρήσεις....
Λοιπον σημερα ηρθε η ανταλλακτικη τσιμουχα και εγινε παλι η τοποθετηση οπως ηταν, συνολικο κοστος μου ηρθε στα 30€, 20€ τα ρουλεμαν και 10€ η τσιμουχα βασικα την τσιμουχα την εβαλε αυτος γιατι εγω ουτε την παλια δεν μπορουσα να βγαλω οσο και να παιδευτικα.
Τωρα κανω δοκιμες με πλυσιμο να δω αν ολα πανε καλα. Σας ευχαριστω ολους και ειδικα των sofosal.
μερικες φωτο απο τα παλια και τα νεα ανταλλακτικα.
Μαλλον θα εχω ακομα θεματα να λυσω... με το που εβαλε την μεγαλη ταχυτητα για να στυψη μου εβγαζε τα νερα απο τα ρουλεμαν και τσιμουχα, λετε να ειναι λαθος νουμερο η τσιμουχα;
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aser : 14-05-15 στις 17:47
1) Η παλιά τσιμούχα τι νούμερα έγραφε επάνω? .. και με τι νούμερα (της καινούριας ) την αντικατέστησες ? με τα ίδια ?
2) Και έβαλες την τσιμούχα ανάποδα , λογικά η πλευρά που έρχεται σε επαφή με το νερό δεν έπρεπε να φαίνεται το ελατήριο της τσιμούχας (αλλά το ελατήριο της τσιμούχας να κρύβεται προς το εσωτερικό των ρουλεμάν).
3) τεστάρισες την νέα τσιμούχα πάνω στο δαχτυλίδι του άξονα του τυμπάνου να δεις αν εφαρμόζει σφικτά προς το δακτυλίδι προτού την βάλεις την τσιμούχα?
4) Μήπως δεν βγαίνουν τα νερά που αναφέρεσαι από τα ρουλεμάν , αλλά από γύρω από την φωλιά των ρουλεμάν? (βλέπε τελευταία φωτογραφία με τα 5 πόδια της φωλιάς και εκεί που εφαρμόζει με το μεγάλο πίσω καπάκι? μήπως ξέχασες να βάλεις και κάποια φλάντζα για το εξωτερικό καπάκι?
Πρέπει να το ξαναανοίξεις δυστυχώς.
Κυριακιδη οπως λεω ποιο πανω την νεα την τοποθετησε αυτος γιατι εγω δεν μπορουσα ουτε την παλια να βγαλω, τεσπα αυριο θα το ανοιξω να δω ειδικα το 3 που λες δεν το εκανα.
η τσιμούχα του συγκεκριμένου πλυντηρίου είναι 25-53,5-10/14 και από όσο δείχνει η εικόνα είναι η σωστή
αν το ανοίξεις , κάνε εκτός των άλλων και έλεγχο στο σημείο που εφαρμόζει η τσιμούχα στη φωλιά μήπως κατά το βγάλσιμο έχει κάποιο βαθούλωμα
Επίσης δες μήπως δε κούμπωσαν μεταξύ τους σωστά η βάση που συγκρατεί τα 2 ρουλεμάν , με την πλάτη του κάδου που φωλιάζει η τσιμούχα , διότι οι φωτογραφίες δείχνουν τα 2 κομμάτια να έχουν απομακρυνθεί μεταξύ τους στο ξεμοντάρισμα , και μήπως στο μοντάρισμα δεν κούμπωσαν τέλεια (κουμπώνουν αρκετά σφικτά)
Αν δε κουμπώσουν σωστά , ο κάδος κάνει καμπύλη προς τα μέσα σε εκείνο τα σημείο
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη diony : 15-05-15 στις 00:30
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Φιλε κωστα ειχες δικαιο, μετα απο ελεγχο ειδα οτι δεν εφαρμοζοταν σωστα στο σημειο που δειχνεις στην φωτο χθες μετα απο αρκετο παιδεμα το εφτιαξα, αλλα δεν το χρησιμοποιω προσωρινα μεχρι να βαλω και νεα αμορτισερ γιατι ειδα οτι αυτα που ειχε αφησαν πνευμα. Παντως σε δοκιμες τωρα δεν βγαζει το νερο απο τα ρουλεμαν οπως πριν απλα πρεπει να κρατω το πληντυριο με δυναμη για να μην κοβει βολτες στο σπιτι.