Παράθεση Αρχικό μήνυμα από grepms Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδή δεν ήξερα πως να κάνω τις μετρήσεις, πήγα σήμερα σε έναν ηλεκτρονικό ο οποίος ξεκόλλησε το τσιπάκι και του είπα να μετρήσει τις τάσεις. Αυτό που έκανε ήταν να ακουμπάει το ένα καλώδιο του πολύμετρου σε διάφορα σημεία στην επιφάνεια που ήταν κολλημένο το τσιπάκι και την άλλη άκρη πάνω στην μεταλλική επιφάνεια που βρίσκεται η υποδοχή της κεραίας. Το πολυμετρο έκανε κάτι μπιπ και ο ηλεκτρονικός μου είπε ότι έχει βραχυκύκλωμα και στην είσοδο και στην έξοδο και μου ανέφερε ότι δεν έχει νόημα να κολλήσω το καινούργιο τσιπ. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο;
Έχεις μπει πραγματικά σε πολύ μεγάλη πρόκληση να επιτύχεις μια δύσκολη επισκευή, χωρίς τα απαραίτητα.....Όμως εκεί είναι η ομορφιά!, μην κωλώνεις!

Πες μου ποιον πυκνωτή άλλαξες, και θα συνεχίσουμε!...(....)