Δεν αντιλέγω, αν όμως δεις το service manual, ασχοληθείς και "διαβασεις" το ολο κύκλωμα, εστω αν είναι με modules, κάτι θα μάθεις πιστεύω για εμάς τους ερασιτέχνες.Δημητρη 104 δεν μαθαινεις απολυτως τιποτα αλλαζωντας ενα ολοκληρωμενο
PS Ωραίος ο μετασχηματιστής, μπόλικο ρεύμα!




Απάντηση με παράθεση