Ειναι λογικο να βρισκεις ταση στον ηλεκτρομαγνητη γιατι το Ν2 κοβει την γειωση του.
Τσεκαρε το τρανζιστορ Ν2. Απο την συνδεσμολογια του ειναι ενα απλο ΝΡΝ σε σειρα με τον ηλεκτρομαγνητη. Δες αν παιρνει ταση στο μεσαιο ποδαρακι (βαση). Αν εχεις δοκιμασε να το αντικαταστησεις με ενα απλο ΝΡΝ (π.χ. BC547)




Απάντηση με παράθεση