Ναι, είναι δύο μικρές πλακέτες κολημένες επάμω στην κεντρικη, αυτές λογικά τροφοδοτούν την πλακέτα με τις ενδείξεις και τα ρυθμιστικά. Αύριο θα βγάλω φωτογραφίες και θα τις στείλω.