Παράθεση Αρχικό μήνυμα από UV. Εμφάνιση μηνυμάτων
για αρχή υπάρχουν δύο μεγάλα προβλήματα:
1. το σχέδιο που έβαλες είναι θολό δεν φαίνονταιαν τα γράμματα και ανεπαρκές δεν φαίνονται τα υποσυστήματα
2. δεν ακολουθείς τις οδηγίες (τουλάχιστο αυτές που σου δίνω εγώ) για την επισκευή και περιμένεις να προχωρίσεις με τον δικό σου τρόπο που είναι σε αδιέξοδο

στο #22 σου είπα:

τώρα τι να σου πω;
φτιάχτο μόνος σου;

φιλικά πάντα αν και σε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν οι ενδιαφερόμενοι πήραν τις πληροφορίες για την επισκευή τους
έκαναν την δουλειά τους και ούτε που γυρίσαν να πουν το αποτέλεσμα λες και θα τους ζητούσαμε χρήματα
φιλε με παρεξηγησες οταν διαβασα το μηνυμα σου τα ειχα κοληση και σιγουρα για να το λες υπαρχη λογος ,αλωστε γιαυτο ζηταω την βοηθεια σας την οποια απο εδω την εχω ξαναλαβει και με επιτυχία στην επισκευη και ευχαρίστηση τους φιλους που με βοήθησαν, δεν ειναι οτι δεν ελαβα υποψην μου τα λογια σου παντως ο ρελε κολαει και χωρις τα μοσφετ και με τα μοσφετ που τα κολησα πρωι πρωι και μετα ειδα το μηνυμα σου σε ευχαριστω φιλε ελπιζω να μην με παρεξηγησες