Ε τότε εννοείς τον αντιπαρασιτικό πυκνωτή στην είσοδο ρεύματος . και όχι του μοτέρ . και ίσως από εκεί τα "μπαμ και μπουμ" αλλά δεν φαίνεται σκασμένος αυτός ο αντιπαρασιτικός? δεν μυρίζει?Θα βαλω μονοτικη στα καλωδια του πυκνωτη,τον αφαιρεσα,
Ε τότε εννοείς τον αντιπαρασιτικό πυκνωτή στην είσοδο ρεύματος . και όχι του μοτέρ . και ίσως από εκεί τα "μπαμ και μπουμ" αλλά δεν φαίνεται σκασμένος αυτός ο αντιπαρασιτικός? δεν μυρίζει?Θα βαλω μονοτικη στα καλωδια του πυκνωτη,τον αφαιρεσα,